از جنس خاک

فدائی خاک خونین ایرانم، عاشق و دلداه شهیدانم

از جنس خاک

فدائی خاک خونین ایرانم، عاشق و دلداه شهیدانم

از جنس خاک

ما بدان مقصد عالـی نتوانیم رسید
هم مگر پیش نهد لطف شـما گامـی چند

بایگانی

فاین تذهبون

پنجشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۴۴ ق.ظ

موضوع را با چند سوال مطرح می کنم و قضاوت و پاسخ با خودتان:

آیا تصور اینکه وزیر دوجنسی امور خارجه عربستان جیره خوار آمریکائی ها و گوش به فرمان آنها می باشد دور از ذهن است؟

آیا فکر نمی کنید تمام اقدامات صورت گرفته توسط آل سقوط (حمله به یمن، موضع گیری

های ضدایرانی در خصوص برجام و مذاکرات، جنایت کشتار حجاج ایرانی در منا، پایین آمدن قیمت نفت به زیر 30 دلار پس از برجام، به تعویق انداختن حکم اعدام و به شهادت رساندن عالم مظلوم شیعه در عربستان آیت الله نمر(ره) در آستانه انتخابات در ایران و حتی حمله افراد مشکوک به سفارت عربستان  و ... با هماهنگی کامل و حمایت شیطان بزرگ می باشد؟

آیا تصور نمی کنید تمامی این اقدامات برای زمین گیر کردن ایران و اجرایی شدن نقشه شوم آمریکائی ها در منطقه و راه انداختن جنگ نیابتی است؟ چه زیبا حضرت آقا امام خامنه ای(مدظله العالی) خیلی وقت قبل پیش بینی جنگ نیابتی بخاطر شکست سیاست های خاورمیانه آمریکا در منطقه که بطور مستقیم ورود کرد را داشتند.

باور کنید اصلا ما بی سواد، اما این اقدامات مثل روز روشن است چرا ما خودمان را به خواب زده ایم؟ و اصلا نمی خواهیم قبول کنیم که دشمن خیلی نزدیک تر از آن چیزی به ما است که فکرش را می کنیم؟

به هیچ عنوان قصد تخریب دولت محترم را ندارم چرا که شخص رئیس جمهور هم استانی بنده یا بهتر بگویم هم ولایتی بنده می باشد اما چرا تا این حد به کدخدا خوشبین هستند؟ و اوباما را شخصی مودب می داند و جناب آقای ظریف و معاون ایشان نامه کذایی جان کری به ظریف را تضمینی برای اجرای تعهدات برجام می دانند؟

آیا واقعا حق ملت بزرگ و حماسه ساز ایران اسلامی که بیش از 200 هزار شهید را تقدیم این انقلاب کرده است، این بود که با دیپلماسی لبخند به اینجا برسیم که کشوری که حتی روی نقشه نمی توان آنرا پیدا کرد برای ما خط و نشان بکشد؟ و بیشترین سود را در این اوضاع و احوال رژیم غاصب صهیونیستی ببرد؟

چرا آقایان نمی خواهند قبول کنند اگر ما در دولت نهم و دهم به مقتدرترین کشور منطقه تبدیل شده بودیم بخاطر نه بزرگ به استکبار جهانی و مقابله مستقیم با اسرائیل غاصب بود؟ ما هیچگاه مخالف مذاکره با آمریکا و ایادی دست نشانده اش نبوده ایم اما مذاکره با عزت را مد نظر داریم نه مذاکره با این شکل؟ چرا که به قول فرمایش حضرت آقا آنها بیشتر از ما به مذاکرات احتیاج داشتند ولی ما خودمان را بر عکس این موضوع نشان دادیم؟ آیا واقعا 4 سال بیشتر بر مسند قدرت بودن ارزش این تحقیر ها را دارد؟

نگارنده معتقد است که در شرایط فعلی آمریکا دست از جنگ نیابتی در منطقه برنداشته و با برنامه ریزی دقیق و حساب شده بدنبال تحریک کشورهای عرب منطقه جهت مقابله نظامی با ایران می باشد، هرچند که بنا را بر این میگذارم که  تحلیل اشتباه از طرف بنده باشد و این اتفاق نیفتد ولی اگر اوضاع به همین شکل پیش برود با اقداماتی که تاکنون جهت زمین گیر کردن اقتصادی ایران انجام داده اند و رکود اقتصادی و وضعیت نابسمان اقتصادی و ... به حساب خودشان کاملا اشراف دارند که ایران در این شرایط و پیش گرفتن دیپلماسی لبخند دولت تدبیر و امید، راهی جز مذاکره با آمریکا جهت واسطه شدن و یا احتمالا پیشنهاد وساطت جان کری برای حل اختلاف خود با عربستان و سردمداران کثیف وهابی را نخواهد داشت. هرچند به آنها می گوییم تا زمانی که امام خامنه ای (مد ظله العالی) عزیز در راس هرم جمهوری اسلامی ایران هستند، اجازه نخواهیم داد که به هدف شوم خود برسید. ان شاء الله.

والعاقبه للمتقین

«اللهم عجل لولیک الفرج»

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۷

نظرات  (۲)

۱۷ دی ۹۴ ، ۱۳:۴۰ م.ع آفتاب
احسنت به شما
روشنگری های زیبایی بودند.

موفق وموید باشید

یاعلی

والعاقبه للمتقین
بسم رب الحسین"علیه السلام"
شاید با این متون بعضی ها دوباره به طعنه بگویند:دلواپسان نظام! اما آن کس که هدف مقدسی داشته باشد در این مسیر خسته و نا امید نخواهد شد.
شهدا زنده اند و از ما دلواپس ترند.
اللهم عجل لولیک الفرج

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی