از جنس خاک

فدائی خاک خونین ایرانم، عاشق و دلداه شهیدانم

از جنس خاک

فدائی خاک خونین ایرانم، عاشق و دلداه شهیدانم

از جنس خاک

ما بدان مقصد عالـی نتوانیم رسید
هم مگر پیش نهد لطف شـما گامـی چند

بایگانی

این شبهه رایج شده در فضای مجازی را پاسخ دهید: « این متن نه به اسلام توهین میکنه نه به عقاید کسی - میخوام برگردیم به ۱۴۰۰سال پیش، تو خونت ، کنار خانوادت هستی که خبر میرسه که به کشورت حمله شده ...»


این متن بسیاری قدیمی و بسیار تکراری است و انشایی است مانند انشا‌های فراوان مشابه در این زمینه. اما به نظرتان چه پاسخی دهیم؟ ساده لوحانه فریب بخوریم و منفعل شویم و بگوییم: نه، به خدا این حمله در زمان خلیفه دوم بود و نه به امر پیامبر اکرم صلوات الله علیه و آله تحلیل کنیم که امروز نیز خیلی غلط‌ها در منطقه به نام اسلام می‌شود که عامل اصلی آنها خود شما بی‌دینان هستید؟! یا برای‌شان کتاب تاریخ بنویسیم؟ خیر، بلکه در پاسخ بفرمایید:

الف - لزومی ندارد شما به 1400 سال پیش فکر کنید، آن هم با استناد به «تاریخ طبری» که آن هم معلوم نیست واقعاً درست باشد یا نه؟ تاریخ طبری نیز به فهرست شریعتی، نیچه و ... اضافه شده است، هر کس هر چه دلش می خواهد می نویسند و سند می زند «تاریخ طبری»؟!

ب - بفرمایید: این اسلام 1400 سال پیش را به ما واگذارید؛ همان‌طور که شما دوست دارید کافر، ملحد، منافق، بهایی، ستون پنجم، مزدور و نوکر باشید، ما دوست داریم که موحد، مسلمان و مؤمن و مستقل باشیم، لذا (لَکُمْ دِینُکُمْ وَلِیَ دِینِ - دین شما براى خودتان، و دینِ من براى خودم.)

ج - اما شما [اگر دست کم ایرانی هستید و وطن فروش نیستید]، به همین دو قرن پیش خود فکر کنید کافیست، یا حتی یک قرن گذشته، یا دست کم چند دهه اخیر.

*- در خانه، با هزار بدبختی و فلاکت، کنار همسر و فرزندانتان نشسته‌اید که ناگهان می‌گویند: انگلیس‌ها آمدند - بعد گفتند روس‌ها هم آمدند و بعد گفتند امریکایی‌ها هم آمدند، و البته آلمانی‌ها نیز آمدند و چند تونل برای دسترسی سریع‌تر نظامیان‌شان به روسیه ساختند. برایتان مهم نبود و نیست، حتی اگر عرب‌ها باز هم بیایند برایتان مهم نیست، برایتان فقط این مهم است که اسلام ناب نیاید.

*- بعد گفتند: انگلیس‌ها برایتان شاه جدید آورده‌اند؛ و بعد گفتند که شاه‌تان را بردند و خوردند! بعد خاک کشورتان را بین خود تقسیم کردند و یک گربه‌ی کوچولو (که البته هنوز هم وسیع است) برایتان باقی گذاشتند، آن هم به عنوان یک پایگاه و ژاندارم منطقه، نه یک کشور! بعد نفت‌تان را بردند. یکی قرارداد نفت شمال را منعقد کرد و دیگری نفت جنوب را؛ و شما ماندید با فقر، بدبختی، طاعون، وبا، فحشا، قمار ... و بدتر از همه استعمار و استثمار.

*- دیگر برای آنها شهر و دیار دخترکان ایرانی فرقی نمی‌کرد، نوامیس‌تان را نیز بردند. البته نه به خارج از مرزها، بلکه در خانه خودتان، به تملک خودشان درآوردند و شما مدهوش چشم‌های آبی و لباس و لهجه‌ و کیف انگلیسی آنها بودید!

حال اگر حتی یک کارگر انگلیسی، بلژیکی یا امریکایی، در خیابان به دخترتان یا زن‌تان تجاوز می‌کرد نیز دستتان به جایی بند نبود، چون کاپیتالاسیون را امضا کرده بودید.

*- برایتان به جای خدا و اسلام و این حرف‌های 1400 سال پیش، آزادی و «به سوی دروازه‌های تمدن» آوردند تا بتوانید به راحتی در شهرهای بزرگ و کوچک این سرزمین پهناور، دیرینه و نام‌آور، عرق فروشی، بار، کازینو و شهرنو (فاحشه خانه) تأسیس کنید و خودتان نوامیس یک دیگر را مورد تعرض قرار دهید.

*- در همین زمان نه چندان دور (دورزه محمد رضا پهلوی)، با یک دستور تلفنی، خاک بحرین از ایران جدا شد و شما خوشحال بودید که در مسابقه فوتبال بین ایران و اسرائیل، 2 به 1 برنده شدید!

*- در حالی که به جشن‌های 2500 ساله (که سبب خنده و مسخره‌ی پادشاهان و رؤسای جمهوری دنیا شده بود) مشغول بودید، و زنان و دخترکان را در چادرهای سلطنتی تقدیم می‌کردید و فیلم تأتر زنده‌ی پورنو را در شهر شیراز به نمایش عموم گذاشته بودید، دانشمندان، علما و جوانان شما را گروه گروه می‌کشتند.

*- در آن هنگام که در خانه مشغول درست کردن ترشی و رب گوجه فرنگی، یا پختن کشک بادمجان بودید و فکر و ذهن‌تان مشغول به شرکت در مسابقات ملی و جهانی «ملکه زیبایی و دختر شایسته» شده بود و دخترکان ایرانی را با دست خود لخت می‌کردید تا جهانیان ببینند، انگلیس و اسرائیل برای‌تان یک حکومت و دولت "بهایی" تشکیل دادند.

*- نفت و سرمایه‌ی دولتی را که رسماً می‌بردند، اما سرمایه‌های بخش خصوصی نیز در اختیار بهایی‌هایی چون هژبر یزدانی و ثابت پاسال قرار گرفت تا از شما پاپیده و جیب به اسرائیل بریزند.

*- رییس رادیو و تلویزیون، وزیر آموزش و پرورش، رییس ساواک، فرماندهان ارشد ارتش ... و حتی نخست وزیر این مملکت (هویدا)، همه از بهایی‌ها بودند؛ پس چیزی برایتان باقی نگذاشتند، چه رسد به دخترکانی که با اختیار و یا اجبار مینی‌ژوپی شده بودند ... و شما سرگرم ستار، داریوش، گوگوش، ابی، سُلی، نوش‌آفرین و لیلا فروهر بودید! و برای رشد و توسعه، نمی‌دانستید که «بیتل‌ها» را الگوی خویش قرار دهید و یا «هیپی‌ها» را؟! اگر سنتی بودید، به «فردین و فروزان» و یا «هاییده و مهستی و مرضیه» دلخوش بودید و اگر مدرن شده بودید، به جز «زیر پوست شب یک دل و دو دلبر و ...» هنرتان نبود.

اسلام:

این که اسلام شما، تحت عنوان خلفای حاکم بر جهان اسلام و این مملکت، چه جنایاتی کردند، به اسلام، پیامبر، امامان، قرآن، مسلمین و ما هیچ ربطی ندارد، چنان که اکنون آل سعود، امیر قطر و ... نیز همان کارهای مطلوب شما را به نام اسلام انجام می‌دهند و امریکا برایمان داعش و طالبان می‌سازد.

اما ملت مسلمان، بیدار شد، آگاه شد، بصیر شد، تصمیم گرفت و "الله اکبر" گویان به میدان آمد و شعار «استقلال» را قبل از «جمهوری اسلامی» آورد و پایه‌های نظامی حکومتی‌اش را بر سه اصل «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» استوار کرد و خوار چشم دشمنان اسلام و ایران گردید.

شما و اربابان چه کردید؟

عده کثیری با ثروت‌های این مملکت گریختید عده‌ای دیگر در داخل نقش ستون پنجم را برای دشمنان خارجی ایفا کردید از احتکار گرفته تا ترور؛ و از قاچاق عتیقه و طلا گرفته، تا قاچاق دخترکان ایرانی ... و بالاخره از هیچ فسق و فساد و ظلمی دریغ نکردید.

و اما اربابان مدرن، روشنفکر، لیبرال، حقوق بشری و مصلح شما چه کردند؟!

به غیر از سازماندهی ترور صدها شخصیت علمی و مذهبی و حتی مردم بی‌گناه به جرم نماز، ریش و حجاب (در خیابان‌های تهران و شهرستان‌ها)، جنگ داخلی در مناطق مرزی را به راه انداختند جنگ تحمیلی هشت ساله را به راه انداختند بیش از شصت کشور جهان در یک جبهه جمع شدند تا این ملت را به خاک و خون بکشند و تمام موجودیتش را به یغما ببرند تحریم اقتصادی کردند توطئه و فتنه‌های فراوان و کودتاهای نظامی و مخملی راه انداختند - ... و شما برای‌شان کف زدید و سوت کشیدید!

آیا می‌بینید که امروزه کل قاره اروپا، برای چند ده هزار مهاجر که خودشان آواره کرده‌اند، چه غوغایی به راه انداخته‌اند؟! در حالی که چند صبایی از استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران نگذشته بود که دو میلیون معاود از عراق و دو میلیون مهاجر از افغانستان را به ایران سرازیر کردند.

اکنون:

اکنون، نزدیک به چهاردهه از انقلاب شکوهمند اسلامی و استقرار نظام مستقل جمهوری اسلامی در ایران می‌گذرد. نه تنها هیچ کدام از این قدرت‌های پوشالی نتوانستند هیچ غلطی بکنند و هیچ کدام از این جنایات هولناک، و حتی بمباران‌های شیمیایی، و تحریم‌ها و توطئه‌ها و ... نتیجه نداد، بلکه این نظام ضمن ماندگاری، رشد کرد و درخت تنومندی گردید. حالا دیگر، خار در چشم یا سنگی میان راه نیست، بلکه راه نفس‌هایتان را بسته است.

به شما حق می‌دهیم:

پس، به شما حق می‌دهیم، چاره‌ی دیگری ندارید، باید به اصل اسلام حمله کنید. یک جا آن را عربی بخوانید و بگویید اعراب به ایران حمله کردند جای دیگر دادگاهی برای بازکردن پرونده بنی قریظه راه بیاندازید، جای دیگر بگویید که امویان و عباسیان چه کردند و آن را به نام اسلام بگذارید، جای دیگر بگویید: قصد اهانت نداریم، فکر کنید 1400 سال پیش در خانه نشسته‌اید و ...!

*- حالا دشمن این مملکت، تصمیم دارد که نقشه دیرینه‌ی خود مبنی بر تجزیه ایران به پنج ایالت را محقق کند با میگ روسی، چیفتن انگلیسی، آواکس امریکایی، موشک‌های کروز فرانسوی، میراژهای فرانسوی، بمب‌های شیمیایی آلمانی، سلاح‌های سبک اسرائیلی و ... به خاک‌تان حمله کرده و این همان "الله اکبر" گوها بودند که مملکت را حفظ کرده و نجات دادند؛ و اکنون پنجه در تمام موجودیت این کشور و این ملت انداخته تا با فشار مستقیم خارجی و نیز نفوذ و خیانت داخلی، تمامی سرمایه‌های مادی و معنوی را یکجا به یغما ببرد، بعد شما قصه می‌نویسید که «قصد توهین نداریم، به 1400 سال پیش برگردید و ببینید که در چه قرنی یا کدام جنگی چند دختر از کدام شهر و ... ؟!

کِی می‌خواهید باور کنید که این روش‌ها دیگر کهنه و سوخت شده است؟ کِی می‌خواهید از این خواب ننگین بیدار شوید؟ کِی می‌خواهید آگاه و بصیر شوید؟ اگر با اسلام و مسلمین سر جنگ دارید، کِی می‌خواهید دست از خدمت به اجانب علیه هموطنان خود بردارید؟!

جنایت اربابان شما و خیانت‌های شما، به مراتب بیشتر از تمامی متجاوزان به این کشور، از 1400 سال پیش تا همین امروز می‌باشد.


منبع: وب سایت پاسخگویی به سولات و شبهات

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی